Translate

jueves, 21 de diciembre de 2017

els 11 principis per el comerç , consistoris i negocis

els 11 principis per el comerç , consistoris i negocis 

el canvi eQlimaTIC Plataformes per la innovació  la millora continua Tarquinos Gestió del Canvi Assessora i Acompanya  OiR per Orientar i Re Emprendre


  1. Cobdícia , no Gracies No soc cobdiciós (no trobo el verb ) de l'estil d'altres, construeixo cada dia el meu estil amb el meu equip
  2. Respecte 100, jo respecto els meus "antics dits competidors"
  3. Memòria i passió, no m'oblido mai de la alegria a la feina
  4. Compartir + = + eficàcia, sempre comparteixo els exits amb els altres
  5. Viure i Reviure, Tributo respecte al present
  6. Ser tu sempre, Soc sempre autèntic i estic content de ser ho
  7. Complir es elemental , entrego i pago puntualment
  8. Companys , amics per sempre, dedico temps per els companys i les companyes
  9. Festa cada setmana , mai treballo massa els diumenges
  10. Somiar es sa, obro molt els ulls sempre per veure i imaginar el futur
  11. + QAlicio + Gran + ètica + estètica + valor + confiança + il·lusions + Optimisme

el canvi eQlimaTIC

Platafor+ per el canvi i la millora continua


Coaching al núvol , un mentor per a tu , aprén a ser el teu Coach i sigues un Coach per els teus

: Menus personalitzats "a la terra ---- oficines i establiments "
 " al nùvol ..... 24 /365 eQMentor asíncron 12 h eQMen...
  •  
     
  •  
     
  • Informatic   
  •  

  •  

  •  
     

    1 comentario:


    1. Coaching al núvol , un mentor per a tu , aprén a ser el teu Coach i sigues un Coach per els teus





      : Menus personalitzats "a la terra ---- oficines i establiments "

      " al nùvol ..... 24 /365 eQMentor asíncron 12 h eQMen...

      Sesenton
      Autodidacta
      Informatic
      expert per experiencia
      Periodisme


      Publicitat
      Comunicacio
      Més

      ResponderEliminar